ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ - Θεόδωρος Σαντάς


Κορίτσι του «Ποταμού και της Άργιλου» 
 άσε τα μη και τα πρέπει
 στην τέφρα των ηφαιστείων
 και μίλησέ μου σαν το άρωμα της αυγής
 στα «Βοτσαλάκια» της Κάρπαθου
 όπως μιλάνε τα σήμαντρα 
 στης Καλολίμνης τα ύψη
 όπως συνομιλούν οι  γλάροι
 στις βραχονησίδες του πέλαγου.
 Κοίταξέ με στα μάτια
 και χάρισε μου ένα κρινάκι της άμμου
 κι άσε μια σπίθα ,στην άμπωτη του καημού
 να με ταξιδέψεις  βαθιά
 να κάνω μια , και ν’ αγγίξω εσένα
 να σπρώξω την πικρή μου τη μέρα!
 Μίλησέ μου για σένα
 όπως αφήνεται η θάλασσα στο γιαλό
 και φωλιάζει στα σπλάχνα του
 κι ακούς τον τριγμό απ’τα φύκια της 
 τη γρατζουνιά  του γιαλού
 στο μάγουλο των ανέμων
 κι ακούς τη ραγισμένη  κλωστή 
 στην κουπαστή των πλεούμενων
 τα  τραγούδια του Αιγαίου
 στα φτερά  του Αιγιόγλαρου
 το στεναγμό του βυθού
 στις θαλασσοσπηλιές τις δικές μας.
 Μίλησέ μου για το πρώτο σου βήμα
 στην αγκαλιά του Παράδεισου
 κι άσε με να ταξιδέψω μαζί σου 
 σαν φιλί του ανέμου
 ξεχασμένο στον κόρφο σου!


Θεσσαλονίκη, 26-7-2012